افتخارآفرینی دانش آموزان عزیزمان در کنکور 1399

بار دگر سرود مسرت بخش درخشش غرور آفرین دانش آموزان عزیزمان، در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 99 موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات مجموعه ی فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) ترسیم شد.

لذا صمیمانه ترین تبریکاتمان را نثار شما پدران و مادران و دبیران فرهیخته و دلسوز و همچنین مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام می نماییم که با پشتیبانی و حمایت های بی دریغ و همه جانبه توانستید زمینه ساز موفقیت و افتخار آفرینی فرزندان عزیزمان در کنکور 1399 باشید.

امید است، این عزیزان عمر خویش را خالصانه و صادقانه وقف ستیز بی امان با جهل و نادانی ،فتح قلّه های رفیع علم و گشودن مرزهای جدید دانش و در نهایت اعتلای میهن عزیز ایران به جایگاه بایسته و شایسته نمایند.

تداوم همّت ، موفقیت ، سعادت و سربلندی شما را از درگاه حضرت سبحان آرزومندیم.

افتخارآفرینان عزیزمان :

این رتبه ها و افتخارات، زمانی مایه ی رشد و تعالی ما انسان ها خواهند بود که بتوانیم از آنها در راه رضایت خداوند استفاده کنیم. این موفقیت ها، معبرهایی هستند که باید از آنها برای رسیدن به مقصد نهایی استفاده کرد. نه اینکه در این رتبه ها و افتخارات متوقف شویم و آن را مایه ی غرور بی جای خود قرار دهیم. مقصد نهایی ما و شما، تعالی انسانی و قرب به خداوند است. مسیری که شما برگزیده اید، مسیر علم آموزی و کسب معرفت واقعی و خدمت به خلق و تلاش برای پیشرفت و اعتلای اسلام و ایران است. با همت و عزم مضاعف، در این مسیر بکوشید و حتی لحظه ای متوقف نشوید.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20