برگزاری آزمون 19 اسفند ماه گزینه دو

برای رسیدن به هدف باید در طول مسیر رسیدن به موفقیت، درستی راه را کنترل کنیم و بهترین ابزار کنترل، آزمون های آزمایشی است تا درستی حرکتتان را در طول مسیر کنترل نماید و شما بر اساس آن جهت و روش حرکت خود را اصلاح یا تقویت کنید.

پس از گذشت حدود ۶ ماه از آغاز سال تحصیلی، در روز جمعه مورخ 19 اسفند ماه 1401 ، آزمون آزمایشی گزینه دو با حضور دانش آموزان کلیه پایه ها  با هدف ارزیابی و تسلط بر آموخته های یک دوره ی مطالعاتی  و همچنین آشنایی دانش آموزان با مهارت های تست زنی و مدیریت زمان ، به صورت حضوری در محل آموزشگاه برگزار گردید

آزمون رأس ساعت 8 صبح پس از تلاوت آیات نورانی کلام وحی و صحبت های مدیریت  محترم آموزشگاه  سرکار خانم صفرپور آغاز گردید و دانش آموزان در مدت زمان۲۲۰ دقیقه به تعداد سوالات مشخص طبق بودجه بندی ارائه شده پاسخ دادند.

لازم به ذکر جناب آقای مروی ؛ مسئول محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام به همراه جناب آقای شورورزی با حضور در آموزشگاه ، از روند برگزاری آزمون  بازدید نمودند .

لذا جا دارد  از مسئولین محترم مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) جهت توجه ویژه ی آنان به مسائل آموزشی ، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20