بدرقه شهید گمنام بر دستان دانش آموزان مجتمع دخترانه امام حسین (ع)

شهدای گمنام افتخاری بزرگ برای ما هستند که اعلام کنیم که جوانان این مرز و بوم چگونه از زندگی و حیات خود گذشتند تا اسلام و میهن بماند، آنان با افتخار و سربلندی پرواز کردند و رفتند و اینک ماییم که باید ادامه دهنده راهشان باشیم تا انقلاب و نظام اسلامی هر روز مستحکم تر شود.

امروز دوشنبه مورخ 28 آذر ماه 1401 ، مجتمع دخترانه امام حسین (علیه السلام ) از ساعت‌های ابتدایی صبح منتظر خبری نو از جنس شهدا بود ، در دهه فاطمیه میزبان مهمانی گمنام از کربلای شلمچه بودیم.

 فضای دبیرستان ، به حرمت حضور این شهید گمنام رنگ و بوی دیگری گرفته بود و دانش آموزان با چفیه و سربند سرخ یا زهرا(سلام الله علیها) و دسته‌های گل به پیشواز شهید گمنام رفتند و جسم سبک تابوت را بر دستان بلند کردند و با غریو ذکر «لبیک یا حسین(علیه السلام)»، فضای مدرسه به عطر و یاد شهدا معطر شد.

در بخش دیگری از این مراسم معنوی، جناب آقای حشمتی  با چند بیت مرثیه در رثای شهدا به پیشواز روضه خوانی رفتند.

با تشکر از دختران عزیزمان  که آداب میزبانی از این مهمان ویژه را به شایستگی به جا آوردند زیرا حرکت با بصیرت و مومنانه شما در میزبانی از شهید جاوید الاثر مهر تاییدی بر حضور با شعور دختران حاج قاسم در ادامه را شهیدان است ، خدمتگزاری شما را برای خود مدال افتخار میدانیم و همیشه دعاگویتان هستیم.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20