بدرقه شهید گمنام بر دستان دانش آموزان مجتمع دخترانه امام حسین (ع)

شهدای گمنام افتخاری بزرگ برای ما هستند که اعلام کنیم که جوانان این مرز و بوم چگونه از زندگی و حیات خود گذشتند تا اسلام و میهن بماند، آنان با افتخار و سربلندی پرواز کردند و رفتند و اینک ماییم که باید ادامه دهنده راهشان باشیم تا انقلاب و نظام اسلامی هر روز مستحکم تر شود.

در روز یکشنبه مورخ 16  مهر ماه 1402 ، مجتمع دخترانه امام حسین (علیه السلام ) از ساعت‌های ابتدایی صبح منتظر خبری نو از جنس شهدا و میزبان مهمانی گمنام از کربلای شلمچه بودیم.

 فضای دبیرستان ، به حرمت حضور این شهید گمنام رنگ و بوی دیگری گرفته بود و دانش آموزان با چفیه و سربند سرخ یا زهرا(سلام الله علیها) و دسته‌های گل به پیشواز شهید گمنام رفتند و جسم سبک تابوت را بر دستان بلند کردند و با غریو ذکر «لبیک یا حسین(علیه السلام)»، فضای مدرسه به عطر و یاد شهدا معطر شد.

با تشکر از دختران عزیزمان  که آداب میزبانی از این مهمان ویژه را به شایستگی به جا آوردند زیرا حرکت با بصیرت و مومنانه شما در میزبانی از شهید جاوید الاثر مهر تاییدی بر حضور با شعور دختران حاج قاسم در ادامه را شهیدان است ، خدمتگزاری شما را برای خود مدال افتخار میدانیم و همیشه دعاگویتان هستیم


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20