برگزاری جلسه بصیرت افزایی و تحلیل مسائل سیاسی کشور با حضور دکتر باقرزاده

جهاد تبیین را جدّی بگیرید، شبهه‌ زدایی از ذهن مخاطبین را جدّی بگیرید. شبهه از جمله‌ی چیزهایی است که عرض کردیم مثل موریانه است؛ دشمن به این موریانه‌ها دل بسته. شبیه ویروس است، مثل همین ویروس کرونا ؛ وقتی که وارد شد، خارج شدنش مشکل است.(مقام معظم رهبری)

در روز یکشنبه مورخ 4 دی ماه 1401 ، جلسه بصیرت افزایی و تحلیل مسائل سیاسی کشور با سخنرانی جناب آقای دکتر باقرزاده در محل سالن شهید قاجاریان برگزار گردید .

جناب آقای باقرزاده در دو تایم مختلف برای همکاران و اولیاء به سخنرانی پرداختند.

ایشان نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان کرده و خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست و فتنه انگیزی و اختلاف افکنی قومیتی و جنسیتی از نقشه‌ی اصلی دشمنان برای ضربه زدن به این نظام است و لازم است خواص جامعه و کسانی که پایگاه اجتماعی در بین مردم دارند با آگاهی از حربه‌ی معاندین، علیه آن‌ها موضوع گیری نمایند.

ایشان با اشاره به برنامه‌های متعدد بدخواهان کشور که اغلب آن‌ها از طریق فضای مجازی طرح‌ریزی و اجرا می شود، افزود: در معادلات نظامی دشمن توان رویارویی با ایران قدرتمند را ندارند و به‌ همین جهت در فضای مجازی درصدد فریب جوانان و نوجوانان و به خیابان کشاندن آن‌ها است.

دکتر باقرزاده خاطرنشان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارند که برای حل آن‌ها لازم است دولت و مجلس با تمام توان تلاش نمایند، اما برای اعتراض به این مشکلات نباید بلندگوی دشمنان شویم .

در پایان این نشست ، جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار و شرکت کنندگان نظرات و سئوالات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20