برگزاری جلسه توجیهی ویژه دانش آموزان فعال عضو بسیج دانش آموزی

امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند ، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است. در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند؛ از این رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری به نظر می رسد. همچنین از آنجا که همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید حفظ و پاسداری شوند و نیز فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی انتقال یابد، تشکیلات دانش آموزی می‌تواند به راحتی زمینه این مشارکت و اجرای آن را فراهم آورد.

در همین راستا در روز سه شنبه مورخ 17 آبان  ماه 1401 جلسه ای با حضور سرکار خانم دولت آبادی مسئول محترم بسیج دانش آموزی حوزه محدثه و و دانش آموزان فعال  عضو بسیج دانش آموزی دبیرستان برگزار گردید.

در این جلسه سرکار خانم دولت آبادی  اعضاء حاضر را نسبت به اهمیت و ضرورت فعالیت در بسیج و اهداف تشکیل  آن و نحوه حضور و فعالیت در آن را توجیه کردند و از ایشان خواستند حضور فعال و پویا در این تشکیلات دانش آموزی  داشته باشند و نسبت به مناسبت های ملی – مذهبی و ابعاد علمی – آموزشی – فرهنگی – هنری – اعتقادی و اجتماعی اهتمام ورزند

 به امید آنکه شاهد حضوری مطلوب و ایده آل در این عرصه از سوی دانش آموزان عزیزمان باشیم.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20