فضا سازی آموزشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

کوچه هایی که هر کدام به نام شهیدی آذین شده، فراموشی ما را جار می زند!! آن گاه که از مرثیه ی خون شهید تنها آهنگ پروازش را می شنویم، آن گاه که در پس گریه های مادران شهدا زبانی برای تسلی نداریم… ! شهدا رفتند تا ما ماندن را دریابیم، فلسفه ی خون شهید جز پیام روشن حرکت چیزی نیست

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور درس ایثار و از خودگذشتگی ملتی غیور و یادآوری خاطرات شهیدان 8سال دفاع مقدس، این فروزندگان مسیر تعالی و بالندگی،است
لذا این واحد آموزشی در تاریخ 30 شهریور 1400 ،  جهت تقویت فضای انقلابی و تفکر بسیجی ، اقدام به برپایی جایگاهی در سالن آموزشگاه با عنوان یادمان شهداء در قالب آثار جنگ نموده است.
این یادمان به مدت یک هفته در دبیرستان دایر است تا فرصتی مغتنم برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بین نسل جوان باشد . یاد شهدا گرامی و راهشان پر رهرو باد.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20