گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار کرار حاج قاسم سلیمانی

دو سال است که از شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید پرآوازه ایرانی، سردار دلهای همه ما مردم ایران می گذرد. دو سال است که دشمن او را پر پر کرده اما عطر و بوی تفکر حاج قاسم میان همه مردم پخش شده و حالا هر کدام از ما بوی غیرت و مردانگی ایشان را استشمام کرده و هر کدام مان تبدیل به یک حاج قاسم شده ایم.

بر کتیبه قلبم می نویسم نامت را و با خود عهد می‌بندم راهت را ادامه می دهم

در روز دوشنبه مورخ 13 دی ماه 1400 ، به مناسبت دومین سالگرد  شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی؛ فرمانده فداکار و شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در پی حمله ی هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی ملعون در نزدیکی فرودگاه بغداد، مراسم گرامیداشتی جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی این شهید عزیز میهن، برگزار گردید.

در این مراسم معنوی که همزمان با بدرقه ی یکی از شهدای گمنام بر دستان دانش آموزان مجتمع دخترانه  امام حسین (علیه السلام)  برگزار شد جناب آقای زارعی مسئول محترم موسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) با بر شمردن ویژگی های شخصیتی  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رابطه با نقش ایشان در تحکیم جبهه ی مقاومت، ایراد سخن نمودند. و در نهایت دانش آموز عزیزمان نگاره بلوکی دلنوشته ای زیبا در وصف سردار دل ها قرائت نمود


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20