گزارش بهمن ماه

گزارشات سال ۱۳۹۸

برگزاری سومین جلسه ی آموزش خانواده در سال تحصیلی ۹۹-۹۸

با توجه به اینکه خانواده ، نخستین و مهم ترین نقش را در تربیت فرزند دارد لازم است آکاهی های خانواده را در زمینه تربیت صحیح بالا برد تا هم خانواده ها و هم جامعه و از همه مهمتر خود فرد، از آن بهره ببرند.
در همین راستا سومین جلسه ی  آموزش خانواده با حضور پر رنگ اولیای عزیز در روز چهارشنبه مورخ 2بهمن 1398 با سخنرانی استاد ارجمند ، جناب آقای لطیفی در محل نمازخانه ی آموزشگاه برگزار گردید.

ایشان در این جلسه پیرامون موضوعات ذیل به سخنرانی پرداختند :
1-نگاه واقع بینانه به توانایی دانش آموزان
2-بررسی علل افت نمرات فرزندمان در امتحانات به جای سرزنش او
3-اهمیت برقراری رابطه ی عاطفی قوی اولیاء با فرزندان
4-راهکارهای تقویت انگیزه در فرزندمان

بدین وسیله بر خود وظیفه می دانیم که از حضور فعال، سازنده و امید بخش شما اولیاء گرامی در سومین جلسه ی آموزش خانواده نهایت تشکر و تقدیر را داشته باشیم. همواره منتظر نظرات راه گشا و راهنمایی های دلسوزانه شما هستیم تا به توفیق حق، آینده ای درخشان برای فرزندانمان رقم بزنیم

 

ارائه بیلان دی ماه دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم

مهم‌ترین فعالیتی که پس از اجرای برنامه‌های آموزشی صورت می‌گیرد ارزیابی از دانش آموزان است. ارزیابی فرآیندی است که به وسیله ی آن میزان دست یابی به اهداف آموزشی برای معلم و دانش آموز تعیین می‌گردد. ارزیابی دانش آموزان با برگزاری آزمون های شفاهی یا کتبی انگیزه کافی را برای حفظ آمادگی علمی، یادگیری مطالب جدید و مرور مطالب درسی گذشته فراهم می‌کند. و ارائه نتایج این آزمون ها به اولیا باعث میشود که آنها در جریان وضعیت تحصیلی فرزند خود قرار گیرند.

لذاطی اطلاع رسانی و برنامه زمانبندی اعلام شده از قبل ، در روز چهارشنبه مورخ 2 بهمن 1398، پس از برگزاری جلسه آموزش خانواده، بیلان نمرات دی ماه دانش آموزان که از سامانه مدبر استخراج شده بود به اولیای عزیز تحویل داده شد تا از عملکرد فرزند خود از ابتدای سال تحصیلی تاکنون اطلاع یابند .
اولیای عزیز در این روز توانستند در مورد وضعیت تحصیلی و انضباطی فرزند خود با مشاور ،پشتیبان تحصیلی و معاون آموزشی محترم آموزشگاه صحبت نمایند و نقاط ضعف و قوت فرزند خود را در زمینه علمی ، تحصیلی و انضباطی شناسایی نمایند.

 

برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت انسیه حوریه سلام الله علیها

ز شهر عشق، سوزی عجیب می آید… صدای ناله ی امن یجیب می آید… صدای کیست شبانه که زار می گرید… صدای گریه ی مردی غریب می آید…

همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و در آستانه ی شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) ، در روز یکشنبه 6 بهمن 1398 ، مراسم گرامیداشتی با حضور همکاران گرامی و دانش آموزان عزیز در سالن آموزشگاه برگزار گردید.

در این مراسم روحانی، ابتدا اصوات مداحی پخش گردید و پس از ایجاد فضای معنوی و عطرآگین به عطر گل یاس، زیارت حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) توسط سرکار خانم عجمی ، معاون پرورشی محترم آموزشگاه قرائت گردید.
لازم به ذکر است دانش آموزان عزیز کلاس 162 میزبانی این مراسم را به عهده داشتند
ضمن سپاس ویژه از این دانش آموزان ، آرزوی توفیق و قبولی عزاداری همه اولیای همدل و همراه را داریم .

 

شرکت در سی و هشتمین دوره ی مسابقات فرهنگی هنری در رشته ی نقاشی

مرحله ی شهرستانی سی و هشتمین دوره ی مسابقات فرهنگی هنری در رشته ی نقاشی در روز دوشنبه مورخ 7 بهمن 1398 از ساعت 8 الی 11 در محل هنرستان وکیلی 8 برگزار گردید و دانش آموزان عزیزمان سرکار خانم ها زهرا نصر آبادی و زهرا سادات حسینی که جزء دانش آموزان فعال در این عرصه و همچنین منتخبین مسابقات در سطح آموزشگاه بودند با دوستان خود از سایر مدارس به رقابت پرداختند.
امید آنکه با توکل بر خداوند متعال و توسل بر ائمه اطهار (علیه السلام)  موفق و پیروز باشند و نتیجه ای قابل قبول در سطح شهرستان کسب کرده و به مراحل بعدی مسابقات راه یابند . آمین

 

شرکت در مراسم سوگواری حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در محل حوزه علمیه

در روز دو شنبه مورخ 7 بهمن 1398 ، همزمان با دهه فاطمیه و در آستانه ی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) ، سعادتی نصیبمان شد که به همراه جمعی از دانش آموزان عزیزمان ( دانش اموزان کلاس 163) با حضور در حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها ) در مراسم معنوی و روحانی شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (سلام الله علیها ) شرکت نماییم .

در این مراسم برنامه های ذیل اجرا گردید:

  • استقبال گرم طلاب مخلص و اساتید محترم حوزه علمیه از دانش آموزان نازنینمان
  • خوش آمدگویی مدیریت محترم حوزه علمیه سرکارخانم کهنمویی
  • اجرای تئاتر بسیار زیبا وتاثیرگذار(شهادت حضرت زهرا به روایت تصویر) توسط طلبه های گرامی
  • شرکت در نمازجماعت ظهر وعصر شانه به شانه ی طلبه های عزیز
  • آشنایی با برنامه‌های آموزشی و فرهنگی حوزه‌ علمیه، با بازدید از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، کارگاه کامپیوتر ، اتاق کنفرانس ، سالن همایش ، اتاق فرهنگی ، کلاس های درس ، اتاق اعزام ، پایگاه بسیج و…

بر خود لازم میدانیم که از مدیریت ، اساتید وطلاب حوزه علمیه جهت اجرای این مراسم تشکر نماییم. اجرشان باحضرت زهرا سلام الله علیها

 

شرکت در همایش بزرگ دختران حاج قاسم

فرهنگسرای سیمرغ در روز سه شنبه 8 بهمن 1398 ، حال و هوای دیگری داشت عطر وبوی شهدا برمشام می رسید نام شهدا ، عکس و خاطرات شهدا و همچنین تجدید پیمان با سالار شهیدان مقاومت سردارحاج قاسم سلیمانی…
همایشی تحت عنوان دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان مدارس نیشابور در روز سه شنبه 8 بهمن 1398 در محل فرهنگسرای سیمرغ برگزار گردید

سین برنامه های اجرایی در این مراسم:
تلاوت سوره شمس با صوت زیبای قاری نوجوان آقای شمسایی
روایتگری بسیار زیبا وروحانی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط جناب آقای دکتر حسن باخرد که خود نیز از رزمندگان دفاع مقدس بودند
اجرای سرود ای لشکر صاحب زمان توسط دانش آموزان در روی سن و همخوانی دختران گلمان درجایگاهشان
نمایش لباس شهدا از جمله لباس شهیدحججی ،لباس شهید قاجاریان و….

 

میزبانی دانش آموزان عزیز کلاس ۱۶۳ از سایر دانش آموزان به مناسبت دهه فاطمیه

گریان روضه ایم و عزادار فاطمه/ عمری اسیر کوچه و بازار فاطمه / جبران لطف مادریش را کجا توان/ تا بی نهایتیم بدهکار فاطمه

به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، در روز سه شنبه مورخ 8 بهمن  1398، دانش آموزان کلاس 163 در زنگ های تفریح میزبان همکاران و دانش آموزان کلاس های دیگر بودند . ضمن سپاس ویژه از این دانش آموزان ، آرزوی توفیق و قبولی عزاداری همه اولیای همدل و همراه را داریم .

به امید آنکه با عنایت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، روزی همه زائر قبرستان بقیع باشیم و آن جا عرض ارادت کنیم و از حجت خدا در زمین؛ حضرت ولی عصر مهدی موعود (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) بخواهیم تا قبر بی نشان مادر را به ما نشان داده تا عقده دل بگشاییم و مزار بانوی دو عالم را زیارت کنیم. آمین یا رب العالمین.

 

برگزاری نمایشگاه آثار هنری با همکاری دبیر محترم درس کارگاه کارآفرینی

با توجه به اینکه هنر می تواند نقش بسزایی در پرورش خلاقیت دانش آموزان و ارتقای سلامت روانی آن ها در مدارس داشته باشد همزمان با دهه مبارک فجر و با همکاری دبیر محترم درس کارگاه کارآفرینی ، سرکار خانم محمدی ، در روز دوشنبه مورخ 12 بهمن 1398 ، نمایشگاهی از آثار هنری و دست سازه های دانش آموزان پایه یازدهم در محل سالن آموزشگاه برگزار گردید.

دانش آموزان در این نمایشگاه آثار خود را در زمینه های عروسک سازی، خوشنویسی، نقاشی ، طراحی روی شیشه ، جعبه سازی و…. در معرض دید قرار داده اند لازم به ذکر است در این نمایشگاه خلاقیت های دانش آموزان با وسایل دور ریختنی نیز قابل مشاهده می باشد.
از همکاری سرکار خانم محمدی و همچنین دانش آموزان عزیزپایه یازدهم بسیار سپاسگزاریم.

 

حضور رتبه ۸۱ کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ در جمع دانش آموزان

در روز شنبه مورخ 12 بهمن 1398 ، کارگاه مشاوره ای با هدف ارائه راهکارهای مطالعاتی با حضور سرکار خانم صبا تکلو رتبه 81 کنکور سراسری سال 1398 و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، برگزار گردید
ایشان در این نشست صمیمانه ،به بیان راهکارهای موفقیت خود در کنکور پرداختند و نکات مهمی را درباره ی نحوه ی جمع بندی نهایی دروس مختلف و همچنین استفاده ی بهتر از زمان باقیمانده تا کنکور بیان  و در ادامه پیرامون موضوعات ذیل با دانش آموزان صحبت نمودند:

1- اصول یک برنامه ریزی کامل برای موفقیت در کنکور

2- روش های مطالعه دروس عمومی و اختصاصی

3- معرفی منابع مطالعاتی مفید

با آرزوی موفقیت و سعادت برای یکایک دانش آموزان عزیزمان که گام های استوار  را به سوی کنکور 99 با توکل به پروردگار مهربان، عزمی راسخ و اهدافی والا برداشته اند.

 

برگزاری جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

سلام بر زمستان بهاری ، سلام بر حماسی ترین و تاریخی ترین ماه، سلام بر بهمن ماه، سلام بر طلایی ترین و مبارک ترین دهه تاریخی ایران اسلامی، سلام بر مطلع فجر و پیروزی، سلام بر بنیان گذار جمهوی اسلامی و سلام بر دهه مبارک فجر و پیروزی

در روز شنبه  مورخ 19 بهمن 1398 ، سالگرد چهل و یکمین بهار انقلاب با حضور پر شور دانش آموزان در نماز خانه ی آموزشگاه برگزار گردید.

این مراسم با قرائت قرآن مجید توسط گروه حاملان قرآن و اجرای مراسم پرچم  توسط گروه پیشتازان آموزشگاه  آغاز شد، سپس دانش آموزان به اجرای سرود، برنامه‌های سرگرم کننده و قرائت دکلمه در ارتباط با دهه مبارک فجر و  پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

 

ارسال آثار دانش آموزان شرکت کننده در هفتمین یادواره یاران شیدایی

یادواره‌ی شهدا جولانگاه مردان گمنامی است كه به سوی اوج عزت و مردانگی پرگشودند و شمع راه ما شدند تا خودمان را پیدا كنیم و در روزمرگی ها ، عافیت طلبی ها و زرق و برق های زندگی كلیشه نشویم. یادواره ی شهدا پیچاندن عطر پاكی ، اخلاص و وحدت در جامعه و فرصتی است برای تطهیر است .

یادواره‌ی شهدا جولانگاه مردان گمنامی است كه به سوی اوج عزت و مردانگی پرگشودند و شمع راه ما شدند تا خودمان را پیدا كنیم و در روزمرگی ها ، عافیت طلبی ها و زرق و برق های زندگی كلیشه نشویم. یادواره ی شهدا پیچاندن عطر پاكی ، اخلاص و وحدت در جامعه و فرصتی است برای تطهیر است .

با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار هفتمین یادواره ی یاران شیدایی، در روز یکشنبه مورخ 20 بهمن 1398 ، معاونت پرورشی آموزشگاه سرکار خانم عجمی اول ، آثار دانش آموزان در قالب پاورپوینت، داستان، شعر ، نقاشی و فیلم کوتاه جمع آوری و سپس طبق دستورالعمل مربوطه با نصب شناسنامه ی اثر ، کلیه آثار را بسته بندی بندی و به دبیرخانه ی  یاران شیدایی ارسال نمودند.

 

ارسال آثار دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا

با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا ، در روز شنبه مورخ 26 بهمن 1398 ، سرکار خانم قدسی ، رابط محترم جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا در این واحد آموزشی ، آثار دانش آموزان را جمع آوری و سپس طبق دستورالعمل مربوطه با نصب شناسنامه ی اثر ، کلیه آثار را بسته بندی و به دبیرخانه تا ثریا ارسال نمودند.

در پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا ، 20  نفر از دانش آموزان عزیزمان  در قالب 10 گروه دو نفره  نسبت به ارسال آثار پژوهشی خود اقدام نمودند.

امید آنکه به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) و تلاش مضاعف در آینده گنجینه ای از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشند. آمین

 

برگزاری جشن باشکوه کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

خـلـقـت کـائـنـات شــد، بـهـر وجــود فاطمه (سلام الله علیها) / زنـده هـمـه جـهان شد از، یمن ورود فاطمه (سلام الله علیها) / پـیـش حـریـم حرمـتش، خیـل ملک کشید صف / از سـر شـوق جـمـلگی، مـحو سجـود فاطمه (سلام الله علیها)

به مناسبت سالروز میلاد خجسته سرور بانوان جهان، اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) و  هفته ی تجلیل و گرامی داشت مقام مادران ، این فرشتگان مامور خداوند بر زمین ، جشن بزرگ کوثر با حضور دانش آموزان ، همکاران و همچنین مادران عزیز در روز شنبه مورخ 26 بهمن 1398 در محل سالن ورزشی شهید قاجاریان برگزار گردید  و لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای شرکت کنندگان در جشن  به یادگار گذاشت

سین برنامه های اجرایی در این مراسم عبارتند از:

  • تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم توسط دانش آموز عزیزمان زهرا حکمت
  • عرض تبریک و تهنیت این عید بزرگ توسط مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم صفرپور
  • اجرای دلنوشته ای زیبا در وصف مقام مادر ، توسط دانش آموز عزیزمان نگار بلوکی
  • مدیحه سرایی و شعرخوانی توسط سرکار خانم عجمی ، معاون پرورشی محترم آموشگاه  در مدح حضرت زهرا ( سلام الله علیها)
  • اجرای نمایش مادر توسط گروه نمایش آموزشگاه
  • برگزاری مسابقه ای شاد بین مادران عزیز شرکت کننده در جشن
  • اجرای سرود ( یا فاطمه ) توسط گروه سرود آموزشگاه
  • اهدای هدایایی به قید قرعه به مادران عزیزی که نام زیبای ” فاطمه و زهرا” داشتند، به مناسبت خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
  • سفارش شاخه گل به تعداد دانش آموزان و اهدا به مادران عزیز شرکت کننده در جشن از طرف دانش آموزان
  • پذیرایی از همه دانش آموزان ، همکاران و مادران عزیز با شیرینی

 

برگزاری جشن تقدیر از افتخارآفرینان و ستارگان دبیرستان

حمد و سپاس پروردگار مهربان را که بار دیگر موفقیت و درخشش دانش آموزان عزیزمان را به نظاره نشسته ایم…

همزمان با برگزاری جشن باشکوه کوثر ،  جشن تقدیر از افتخارآفرینان و ستارگان دبیرستان  نیز در روز شنبه مورخ  26 بهمن 1398  در محل سالن ورزشی شهید قاجاریان ، با حضور مادران گرامی، دانش آموزان عزیز، همکاران ارجمند و مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین( علیه السلام) ،  در فضایی سرشار از رضایت و شور و اشتیاق برگزار گردید.

در این مراسم پس از سخنرانی جناب آقای زارعی ، مسئول محترم مؤسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام)  ، از 40 نفر از دانش آموزان دبیرستان  که جزء دانش آموزان برتر در زمینه های تحصیلی ، مسابقات ، عفاف و حجاب و نماز  بودند ، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

 

برگزاری آخرین جلسات آمادگی مسابقات قرآنی ترنم نور

با توجه به برکات قرآن کریم در جوامع اسلامی و در زندگی شخصی و همچنین تاکیدات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای داشتن زندگی اسلامی و متکی به قرآن کریم ، هفتمین دوره ی مسابقات ترنم نور با هدف ایجاد رقابت سالم در فعالیت های قرآنی و همچنین شناسایی استعدادهای قرآنی در روز چهارشنبه مورخ 30 بهمن 1398 در محل اردوگاه هویزه ی مشهد مقدس برگزار  خواهد شد.

لذا آخرین جلسات آمادگی این دوره از مسابقات  با حضور سرکار خانم عجمی ، معاون پرورشی محترم آموزشگاه  و هشت نفر از دانش آموزان منتخب قرآنی در روز دوشنبه و سه شنبه مورخ 28 و 29 بهمن 1398  برگزار گردید.

رفع اشکالات تجویدی و بیان نکات صوت و لحن از مهمترین مواردی است که در این جلسات مورد توجه قرار گرفت.

 

اعلام نتایج سی و هشتمین دوره ی مسابقات فرهنگی – هنری

قدم نهادن درمسیر فرهنگ و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد.

در روز سه شنبه مورخ 28 بهمن 1398 ، نتایج سی و هشتمین دوره ی مسابقات فرهنگی – هنری اعلام گردید و شش نفر از دانش آموزان عزیزمان به شرح ذیل با تلاش و پشتکار خود ، موفق به کسب رتبه های برتر سطح شهرستان شدند:

1- سرکار خانم زهرا زهدی  رتبه اول سطح شهرستان در رشته ی  نقاشی خط

2- سرکار خانم زهرا نصرآبادی رتبه دوم سطح شهرستان در رشته ی نقاشی رنگ روغن

3- سرکار خانم فائزه زارع مقدم  رتبه دوم سطح شهرستان در رشته ی پته دوزی

4- سرکار خانم زهرا سادات حسینی  رتبه دوم سطح شهرستان در رشته ی نقاشی با گواش

5- سرکار خانم الهام آلهی رتبه دوم سطح شهرستان در رشته ی مجسمه سازی

6- سرکار خانم مهسا احمد آبادی  رتبه سوم سطح شهرستان در رشته ی خط تحریری

لذا این موفقیت را به ایشان و خانواده محترمشان جهت نمایش بنیه و ظرفیت قوی هنرهای تجسمی تبریک عرض می نماییم و از باریتعالی برای شما ، علاقمندان به اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامیمان توفیقات روزافزون و بهره وری آرزومندیم .

لازم به ذکر است سرکار خانم زهرا زهدی  به دلیل کسب رتبه اول سطح شهرستان  به مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری راه یافته که موفقیت در ادامه مسیر را برای این دانش آموز هنرمند از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

 

شرکت در هفتمین دوره از مسابقات قرآنی ترنم نور

در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ، مراسم افتتاحیه ی هفتمین دوره ی مسابقات قرآنی ترنم نور در محل اردوگاه هویزه ی مشهد مقدس برگزار گردید. در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، سرکار خانم ذبیحی ، دبیر محترم قرآن و عربی دبیرستان دوره ی اول دخترانه امام حسین (علیه السلام) –واحد 1مشهد  ،  به دانش آموزان عزیز شرکت کننده در مسابقات قرآنی ترنم نور خیر مقدم و خوش آمد گفتند و در ادامه سرکار خانم آرین نژاد مدیریت محترم دبیرستان دوره ی اول دخترانه امام حسین (علیه السلام) –واحد 1مشهد  ، ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان عزیز قرآنی ، پیرامون عمل نوجوانان به دستورات قرآن کریم مطالب لازم را بیان نمودند.

در پایان با اجرای بسیار زیبای گروه تواشیح مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات قرآنی ترنم نور به پایان رسید و دانش آموزان جهت برگزاری مسابقات آماده شدند.

لازم به ذکر است تعداد 8 نفر از دانش آموزان عزیزمان در پایه های دهم و یازدهم  که حائز رتبه ی اول در رشته های قرائت ، ترتیل ، حفظ و مفاهیم شده بودند با همراهی سرکار خانم عجمی ، معاونت پرورشی آموزشگاه در این رقابت معنوی حضور یافتند

 

اعلام نتایج هفتمین دوره از مسابقات قرآنی ترنم نور

پروردگارا تو را سپاس که ستارگان قرآنی دبیرستان در هفتمین دوره از مسابقات قرآنی ترنم خوش درخشیدند و برگ زرینی دیگر بر افتخارات دبیرستان افزودند.

نتایج هفتمین دوره از مسابقات قرآنی ترنم نور ویژه دانش آموزان دبیرستان های دوره اول و دوم امام حسین علیه السلام در سطح استان  ،  در روز چهار شنبه مورخ 30 بهمن 1398 ،  اعلام گردید و دانش آموزان عزیزمان به شرح ذیل موفق به کسب رتبه های برتر در این دوره از مسابقات شدند:

  • پونه امان آبادی رتبه ی اول در رشته ی حفظ
  • فاطمه شورابی رتبه ی دوم در رشته ی مفاهیم
  • کوثر قندهاری رتبه ی دوم در رشته ی قرائت
  • زینب برزنونی رتبه ی سوم در رشته ی قرائت
  • زهرا نصرآبادی رتبه ی سوم در رشته ی ترتیل

ضمن عرض تبریک و تهنیت به اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز، از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روز افزون در سایه سار قرآن کریم، برای ایشان خواستاریم.

لازم به ذکر است در روز پنجشنبه مورخ 1 اسفند 1398 مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآنی ترنم نور ، از ساعت 9 الی 11:30 در محل حسینیه سیدالشهداء علیه السلام با حضور مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، مدیران محترم مدارس، معاونین محترم پرورشی و دانش آموزان عزیز برگزار گردید.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20