مشارکت در برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهید

در روز سه شنبه مورخ 26 اسفند 1399 مراسم گرامیداشت روز شهید در جوار گلزار شهدای گمنام نیشابور و به همت متوسطه دوم دخترانه امام حسین (علیه السلام ) و مدارس شاهد نیشابور برگزار شد.
در این مراسم که با حضور نمایندگان تشکیلات دانش آموزی ، شهردار، رئیس بنیاد شهید ، فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی و نیز جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شده بود، دانش آموزان این واحد آموزشی در کنار دانش آموزان مدارس شاهد توانستند با اجرای شایسته ی تمامی برنامه‌ها، تحسین حاضرین را جلب کنند.


قرائت دکلمه شهید توسط دانش آموزان، گلباران تمثال شهداء ، اجرای سرود همگانی و راوی شهادت و همچنین برپایی نمایشگاه از آثار نقاشی و خطاطی دانش آموزان در مقام شهدا ، از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.


لازم به ذکر است جناب آقای علیرضا کلیدری معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم بر رسالت آموزش و پرورش در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمودند و اقدام آموزش و پرورش نیشابور در نامگذاری دو مدرسه به نام سرداران شهید مدافع حرم ، شهید قاجاریان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را کمترین اقدام در جهت ادای دین شهدای پر افتخار ایران اسلامی دانستند.

 


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20